Kako prebroditi težke čase

Kako prebroditi težke čase

Vsak kdaj doživlja težke čase. Morda ste tudi sami ravno zdaj v težkem in stresnem obdobju. Ponujamo vam nekaj namigov, kako čim lažje prebroditi ta čas.

 

Sprejmite in občutite svoja čustva.

Če ignorirate svoja čustva, je to tako, kot če bi hoteli na vrat na nos ubežati nečemu. Zato prenehajte z zanikanjem in  se soočite s tem, kar čutite.

Pogosto se zgodi, da se ljudje ne znajo izviti iz neprijetne situacije le zato, ker si ne dovolijo resnično občutiti svojih čustev. Ne dovolijo si, da bi resnično občutili bolečino, izgubo, žalost, jezo ...

Zato ne obsojajte svojih čustev, ampak jih samo sprejmite.

Govorite.

Ko ljudje težave držijo v sebi, se te lahko razvijejo v hude skrbi in anksioznosti. To, da govorite o svojih težavah, vam lahko zelo pomaga bolje razumeti lastne strahove, poleg tega pa lahko od drugih ljudi (ki so morda šli skozi podobne težave) dobite tudi kakšen dragocen nasvet.

Vse slabo enkrat mine.

V času krize se vam misel o tem, da bi lahko bilo kdaj bolje, zdi skoraj utopična. Vendar lahko tako, da do situacije zavzamete malo distance, nanjo pogledate z drugačnega zornega kota. Izguba zaposlitve je lahko nova karierna priložnost, razpad zveze vam daje možnost, da ustvarite resnično osrečujoč odnos itd.

Poskrbite zase.

To, da znate poskrbeti zase, je v težkih časih nujno za to, da lahko preživite. Vzemite si nekaj časa za gibanje, potrudite se prehranjevati bolj zdravo, predvsem pa poskrbite za dovolj sprostitve.

Vadite sprejemanje.

Na določene situacije preprosto nimamo vpliva, kar je treba sprejeti in se zaradi njih tudi nehati obremenjevati.

Prosite za pomoč.

Morda mislite, da morate za vse poskrbeti sami. Pa vam ni treba. Prosite za pomoč ali oporo. Obrnite se na ljudi, ki jim zaupate in za katere veste, da so vredni zaupanja.

Izogibajte se ljudi, ki vam kradejo energijo.

Energijski vampirji niso osebe, ki bi vam bile v oporo. Taki ljudje vam ne bodo nikoli zares prisluhnili, ampak bodo morda celo zelo kritični in polni kritik. V družbi takih ljudi se boste počutili brez energije in izžeti. Tega pa v težkem obdobju zares ne potrebujete.

Ostanite v sedanjem trenutku.

Tudi različne tehnike čuječnosti, kot so globoko dihanje, meditacija in joga, so vam v težkih trenutkih lahko v veliko pomoč.

Odločite se, da je krize konec.

Ljudje se vse prepogosto popolnoma poosebimo s težkim obdobjem, zaradi česar lahko izgorimo, postanemo anksiozni, depresivni ter popolnoma brez energije, fokusa in kakršnihkoli rešitev.

Pomembno je, da ostanete močni in se odločite, da si vas kriza ne bo več prilaščala in nadzorovala vašega življenja. Umirite um in se osredotočite na iskanje rešitev

Samo pojdite v akcijo.

Če se izogibate težavni situaciji, ne boste rešili ničesar, ampak le še dodatno prilili olje na ogenj.