Načini, kako ustaviti čustveno prehranjevanje

Načini, kako ustaviti čustveno prehranjevanje

Tudi vi kar ne zmorete resnično prisluhniti svojemu telesu? Se pogosto znajdete v začaranem krogu odpovedovanja in nato prenajedanja? Za to, da se naučimo prepoznati in zadovoljiti lastne čustvene potrebe, je treba kar nekaj časa. Da bi izstopili iz začaranega kroga čustvenega prenajedanja, je v prvi vrsti potrebna ljubezen do sebe.

Ko se bo naslednjič pojavila tista neustavljiva potreba po prenajedanju, lahko poskusite z enim od spodnjih nasvetov.

Sprostite se s pomočjo globokega dihanja.

Potreba po prenajedanju se pogosto pojavi zaradi strahu pred tem, da telo ne bi dobilo vsega, kar potrebuje. Ta vzgib je zelo močan in intenziven, zato ga je nemalokrat težko obvladati. V takih trenutkih se poskusite čim bolj umiriti. Usedite se in nekajkrat globoko vdihnite in izdihnite.

Globoko zajemite sapo in se poskusite povezati s svojim telesom.

Želja po hrani je lahko tudi čisto nezavedne narave, še posebej takrat, ko imamo veliko skrbi ali pa se preveč ukvarjamo s preteklostjo ali prihodnostjo. Če se pojavi potreba po prenajedanju, se poskusite čim bolj osredotočiti na sedanji trenutek. Umirite se, občutite, kakšna je temperatura v prostoru, prisluhnite zvokom okoli sebe.

Pišite.

Pisanje o svojih občutkih in resničnih željah lahko zelo pomaga. Nase in na svoja dejanja poglejte z drugega zornega kota - predvsem se ne obsojajte.

Pojdite ven.

Če le imate možnost oditi ven in se nadihati svežega zraka, storite to. Sedite na travo, objemite drevo, zazrite se v nebo. Narava ima izjemno moč in zato lahko z njeno pomočjo zelo hitro umirite kaos v sebi.

Gibajte se.

Včasih je dovolj že, če se dobro pretegnete ali se sprehodite okrog. Gre za to, da pozornost preusmerite stran od hrane.

Poiščite pomoč.

Vzpostaviti zdrav odnos do hrane ni lahka naloga, še posebej, če želite težave rešiti sami. S pomočjo pravega vodstva in seveda nekaj vztrajnosti se lahko naučite resnično prisluhniti telesu in jesti z ljubeznijo.