Želite postati bolj delovno učinkoviti?

Želite postati bolj delovno učinkoviti?

Si kdaj zaželite, da bi imel dan vsaj še kakšno uro več, da bi lahko opravili vse naloge? Ste tudi vi že kdaj imeli dan, ko ste bili zelo zaposleni, ampak čisto neučinkoviti? Si želite biti delovno učinkoviti, opraviti vse delovne naloge, hkrati pa ob koncu dneva imeti tudi še kaj časa zase?

 

Sledi 10 namigov, ki vam bodo morda v pomoč, da boste bolj učinkovito upravljali s svojim časom.

1. Ne mešajte zaposlenosti z delovno učinkovitostjo. Visoko delovne učinkoviti ljudje so pogosto manj zaposleni kot tisti, ki neprestano delajo.

2. Ne zamenjujete pojmov nujno in pomembno. Delovne naloge, ki jih dobite v zadnjem trenutku niso nujno tudi najbolj pomembne.

3. Ključ do učinkovitega upravljanja s časom je to, da se naučite upravljati s samimi seboj.

»Slaba novica je, da čas beži. Dobra novica pa je, da s svojim časom upravljate vi.« Michael Altshuler

4. Pri upravljanju s časom upoštevajte pravilo 80/20. 80 % pomembnost ima le 20 % stvari, ki jih počnemo. Če se osredotočite na to, da boste opravili tistih 20 % najpomembnejših odstotkov, se boste ob koncu dneva počutili veliko bolj delovno učinkovite in izpolnjene.

5. Uporabljajte dober planer. Dober planer ima vsaj eno prazno stran za posamezen dan, hkrati pa je razdeljen še na posamezne ure, tako da si svoje obveznosti lahko zares natančno načrtujete.

6. Razlikujte med dogodki, ki so obvezni in preostalim časom. V planerju si jasno označite, katere so tiste obveznosti, kjer morate biti nujno prisotni ob določenem času. Navadno gre za sestanke, konference, srečanja. Ves preostali čas pa si lahko razporejate po svoje.

7. Naredite si seznam. Na začetku dneva si naredite seznam vseh delovnih nalog, ki jih želite opraviti tisti dan.

8. Postavite prioritete. Poleg vsake delovne naloge na seznamu, označite, za kakšno nalogo gre: Je res nujna, jo morate narediti ali pa jo želite narediti. Kadar se lotevate večjih projektov, si delo razdelite na več manjših delov ter jasno določite, katere naloge imajo prednost.

9. Bodite učinkoviti. Osredotočite se, da naloge, ki so nujno, opravite v okviru časa, ki ste si ga zadali. Tudi če boste tako opravili le 20 % vseh delovnih nalog, boste opravili najbolj pomembne delovne naloge, kar je bistveno.

10. Včasih določen dan ne boste končali vsega. Stvari, ki jih ne končate danes, si prestavite na jutrišnji dan in jih označite kot prednostne naloge.

Vir: Psychology Today l Foto: Freedigitalphotos.net

Kategorije

Rubrike

Preberite še

Priložnost ali ovira?

Si kdaj zaželite, da bi imel dan vsaj še kakšno uro več, da bi lahko opravili vse naloge? Ste tudi vi že kdaj imeli dan, ko ste bili zelo...

Bolečina je začasna!

Si kdaj zaželite, da bi imel dan vsaj še kakšno uro več, da bi lahko opravili vse naloge? Ste tudi vi že kdaj imeli dan, ko ste bili zelo...