Ne pustite, da vam negativne misli pridejo do živega

Ne pustite, da vam negativne misli pridejo do živega

Ste vedeli, da nam vsak dan skozi možgane švigne približno 60000 misli? Da, prav ste prebrali. Ste razmišljali, koliko od teh misli je negativnih?

Negativne misli nas lahko hitro pahnejo v začaran krog negativnega kroničnega stresa, ki na dolgi rok škoduje našemu zdravju.

Kronični stres slabo vpliva na naš imunski sistem in poveča vnetne procese v telesu. Stres lahko prav tako sproži razvoj avtoimunskih obolenj.

Misli, ki nam vsak dan rojijo po glavi, so v večini primerov popolnoma nezavedne. Če med njimi prevladujejo negativne misli, se to slej ko prej začne odražati na našem zdravju in počutju.

Kako torej začeti nadzorovati svoje misli in jih obračati v pozitivno?

Zavedanje, zavedanje in še enkrat zavedanje.

Zavedanje lahko primerjamo z mišicami - bolj ko ga uporabljamo, bolj se krepi. Metode, kot sta čuječnost in meditacija, lahko veliko pripomorejo h krepitvi zavedanja. Sčasoma boste ugotovili, da vi niste vaše misli, ampak njihov opazovalec. Tako boste prekinili začaran krog nenehnega premlevanja in se osredotočili na sedanji trenutek.

Ljubezen do sebe.

Telesa, ki ga sovražite, ne morete pozdraviti. Vsa leta, ko ste se zaničevali in imeli o sebi slabo mnenje, bodo na vašem zdravje in življenju zagotovo pustila posledice. Zapomnite si, da vaša vrednost ni pogojena s številko, ki jo kaže tehtnica.

Soočanje z lastnimi strahovi.

Nenehno premlevanje različnih situacij, strahovi, negotovost ... Vse to slabi zdravje. Soočite se s svojimi strahovi in naredite vse, da jih premagate.

Odklop od tehnologije je nujen.

Svetovni splet nam omogoča, da imamo ves čas na voljo veliko kakovostnih in uporabnih informacij.

Pa vendar je to le ena stran medalje. Preživljanje dolgih ur pred računalniškim zaslonom, zabijanje časa na socialnih omrežjih - vse to nas oddaljuje od tega, da bi bili resnično prisotni v današnjem trenutku in se izvili iz začaranega kroga misli, ki nam samo jemljejo energijo in nas izčrpavajo. Zato so redni odmiki od sodobne tehnologije nujni.

Poskusite z jogo in tai-čijem.

Ko se boste naučili odklopiti od sodobne tehnologije, boste kar naenkrat imeli več časa za gibanje. Tai-či in joga sta vadbi, s pomočjo katerih boste lažje našli svoj notranji mir.

Napolnite se s pozitivnimi mislimi.

Negativne in stresne misli lahko odženete stran s pomočjo branja ali poslušanja pozitivnih stvari. Klasična ali meditativna glasba, pozitiven podcast, knjiga za samopomoč ali le preprosta tišina - tako boste umirili svoje misli.

Obkrožite se s pozitivnimi ljudmi.

Ljudje, s katerimi ste obkroženi, ravno tako vplivajo na to, kakšne so vaše misli. Od ljudi, ki negativno vplivajo na vas in vam pijejo energijo, se poskusite čim bolj oddaljiti. Imejte jih radi - ampak z varne in zdrave razdalje.

Poskrbite za dovolj kakovostnega spanca.

Nenehno premlevanje določenih stvari lahko negativno vpliva tudi na vaš spanec. Pred spanjem ugasnite vse elektronske naprave in počnite sproščujoče stvari - poslušajte glasbo, berite dobro knjigo, pišite ...

 

Kategorije

Rubrike

Preberite še

Kar misliš, to postaneš

Ste vedeli, da nam vsak dan skozi možgane švigne približno 60000 misli? Da, prav ste prebrali. Ste razmišljali, koliko od teh misli je...