Nežno trebušno dihanje za hitro sprostitev

Nežno trebušno dihanje za hitro sprostitev

Trebušno dihanje je zelo preprost način, kako ublažiti stres oziroma se z njim čim bolj uspešno soočiti. Prav tako je trebušno dihanje zelo učinkovito pri blaženju simptomov anksioznosti, depresije in različnih oblik kroničnih obolenj.

Navodila so zelo preprosta: Počasi in globoko vdihnite skozi nos in izdihnite skozi usta, ob tem pa naj bo vaš trebuh mehak in sproščen. Če lahko, ob tem zaprite oči, saj boste tako odmislili vse zunanje motilce. Če vam med dihanjem misli želijo odtavati drugam, jih nikar ne skušajte utišati, ampak jih sprejmite take, kot so, potem pa jim pustite, da gredo svojo pot. Z vajo se bodo vaše misli in dihanje uskladili in uglasili na isto frekvenco.

Kadar se znajdejo pred težavo, se veliko ljudi na vrat na nos loti reševati problem, nemalokrat se zato znajdejo v vrtincu anksioznosti. S pomočjo ozaveščenega trebušnega dihanja se boste lažje soočili z občutki anksioznosti in notranje napetosti. Odprle se vam bodo nove možnosti in ideje za rešitev težave bodo začele prihajati ena za drugo. Včasih se je treba le ustaviti, se umiriti in distancirati od težav.