S telesno aktivnostjo proti depresiji

S telesno aktivnostjo proti depresiji

Da telesna aktivnost pomaga blažiti simptome depresije, je že znano. Nova študija pa ugotavlja, da telesna aktivnost ne blaži le simptomov te duševen motnje, temveč preprečuje, da bi do simptomov sploh prišlo.

Raziskava je zajela 3.000 žensk v starosti od 42 do 52 let. Raziskovalci so ocenjevali njihove psiho-fizične sposobnosti oziroma stopnjo telesne pripravljenosti, prav tako pa so opazovali tudi morebitne simptome depresije. Raziskovalci so ugotovili, da se pri ženskah, ki dosegajo vsesplošne standarde priporočil telesne aktivnosti, kaže manj znakov depresije v primerjavi z neaktivnimi ženskami. Bolj kot je bila posameznica telesno aktivna, manj simptomov depresije je imela. To kaže na to, da zmerno intenzivna vadba ščiti oz. deluje preventivno proti duševnim boleznim.

Ne obstaja univerzalen recept, s katerim bi preprečili ali zdravili depresijo, so pa ugotovitve raziskave še kako pomembne za posameznike v srednjih letih. Največ ljudi, ki trpi za duševnimi bolezni, je prav tistih, ki so v srednjih letih. Raziskava dodaja, da ima telesna aktivnost neskončne koristi za čustveno oz. duševno stanje človeka. Izboljša namreč kognitivno delovanje, niža ravni stresa in tesnobe ipd. Že krajši sprehod v naravi lahko bistveno spremeni vaše počutje. Zato le hitro pot pod noge.

 

Vir: Huffington Post l Foto. sxc.hu