Skrb za dobro počutje pri otrocih povezana z boljšim šolskim uspehom

Skrb za dobro počutje pri otrocih povezana z boljšim šolskim uspehom

Vzgoja otrok je nemalokrat povezana tudi s tem, da so zdravi ter uspešni v šoli. Način prehranjevanja in spalne navade pri šolskem uspehu igrajo zelo pomembno vlogo.

Naši možgani ne morejo dobro delovati, če jim ne damo dovolj energije – no, to na splošno ni taka težava. Po navedbah britanskih raziskovalcev je večja težava v tem, da veliko otrok pred odhodom v šolo ne zajtrkuje, kar pa posledično vpliva na njihove kognitivne sposobnosti.

Otroci naj dan začnejo s sadjem, kakovostnim virom beljakovin celozrnatimi žiti. Izogibati bi se morali različnim sladkanim žitom, saj povzročijo nagel dvig in padec inzulina. Uravnotežen zajtrk da otroku dovolj energije, da bo lahko brez težav zdržal do malice ali kosila. V otrokovi prehrani je pomemben čisto vsak obrok. Tudi ko se otroci vrnejo iz šole, jim moramo zagotoviti pravo »gorivo«, saj se bodo le tako lahko ukvarjali s šolskimi in drugimi obveznostmi.

Po večerji je čas za pripravo na spanje. Zadostna količina kakovostnega spanca je za otroke ravno tako ključnega pomena. Če bodo naspani, bodo lažje sledili pouku, bolj bodo zbrani in pozitivno razpoloženi. Otroci med 6. in 12. letom morajo spati vsaj devet ur, enako pa velja tudi za mladostnike do 18. leta, čeprav glede na raziskave spanec v poprečju traja nekoliko več kot sedem ur.  

Ritem spanja je torej zelo pomemben – in to vsak dan. Pomanjkanja spanca čez teden ne moremo nadomestiti ob koncu tedna. Le z nekim redom pri spanju bodo se bodo otroci vsako jutro zbudili spočiti in naspani ter polni nove energije.

 

Vir: Psych Central News l Foto: Freedigitalphotos.net